جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
انتظامی

حوزه / فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: آزادگان در طول ۸ سال دفاع مقدس، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

۲۶ مرداد ماه سال ۶۹ آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد، ۲۶ مرداد یادآور ایام معطر به‌عطر حضور دوباره عزیزانی است که بوی شهیدان را با خود داشتند.

بی‌تردید یکی از این روزهای ماندگار که هیچ‌گاه از ذهن و دل ملت بزرگ ما فراموش نخواهد شد، روز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است.

آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند، چرا که پیام و سیره آن‌ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت شهیدپرور ایران بوده که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

اینجانب این‌روز بزرگ را به آزادگان سرافراز و اسوه‌های مقاومت و شیران بیشه شجاعت و رشادت که یادگاران ارزشمند سال‌های سخت و غرور آفرین نبرد حق علیه باطل می‌باشند و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سلامتی و توفیق این عزیزان را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha